Program EATS na ZŠ Hanspaulka‚ Praha 6

1.B

 

Jejda, nic nového tu není!

Přecházíme na nové stránky na adrese:
www.upword-english.wbs.cz/

 

 

Klikněte na příslušnou záložku a otevře se vám stránka, na které najdete některé zajímavé výtvory vašich dětí

 

Předvánoční centra aktivit v 1.B - téma Vánoce

Ve 3. prosincovém týdnu se v rámci programu Začít spolu konala tzv. centra. Centrum Ateliér probíhal tentokrát již v angličtině za účasti lektorky či asistentky. Na jejich průběh se můžete podívat zde:
 
V úvodu si všichni společně zopakují pravidla, která je třeba během center dodržovat. Každá skupina tvoří tým, který pracuje společně. V každé skupince si děti vzájemně pomáhají, nehádají se, udržují pořádek, hlídají si čas, vedou se k sebekázni. Děti se takto učí pracovat v týmu  a na závěr se bude posuzovat také to, jak probíhala vzájemná komunikace, co se dařilo, co ne a proč.
 
 
Všechny týmy budou po celou dobu pracovat samostatně,  proto paní učitelka předem děti seznámí se zadanými úkoly.  Zde je také prostor pro případné dotazy. V centru Ateliér vysvětlí zadání lektorka anglicky.
Před zahájením práce si děti ve skupinkách zvolí svého vedoucího, tišiče a časoměřiče. Na úkoly mají děti 60 minut.
 
Centrum ATELIÉR
   
  
  
Jak vidno, v centru Ateliér se pořádek udržuje těžko, komunikace v angličtině však probíhá...
 
Centrum ČESKÝ JAZYK
    
 
Centrum MATEMATIKA
  
  
 
Centrum OBJEVY
  
  
 
 
Závěrečné hodnocení
 
  
Nejprve se děti ve skupinkách zamyslí, co se jim povedlo a co příliš neklapalo - ne vždy dojde ke shodě, ale právě to se děti v centrech učí:
domluvit se, naslouchat si, tolerovat se a pomáhat si
 
   
Vedoucí týmu Kryštof shrnuje, jak se jim práce v centru Objevů dařila a ostatní děti prezentují své výtvory
 
  
V centru Ateliér byl zvolen vedoucím týmu Michal, který bez zaváhání vysvětlil všechny zdary i nezdary a doporučil ostatním skupinkám,
čeho se mají v následujících dnech v centru Ateliér vyvarovat. Ostatní děti předvedly svá přáníčka.
 
  
 Centrum Český jazyk hodnotí průběh centra... a zamýšlí se nad tím, proč se spolupráce příliš nedařila
 
  
Za centrum Matematika mluví Sára a ukazuje společné dílo
 
V tomto společném kruhu je prostor i pro vzájemné hodnocení mezi dětmi. Děti si tak vyměňují názory a zkušenosti, čímž se od sebe učí navzájem.
Mají možnost se také zamyslet, kde mají rezervy a co příště zlepšit.
 
 
A protože téma bylo vánoční, nesměly na závěr chybět koledy.
 
 
 
TOPlist